2014. augusztus 14., csütörtök

36. Fejezet

Akkorát sóhajtva tértem vissza a való életbe, mintha két percig víz alatt lettem volna, és azóta először kapnék levegőt.
- Cassie? Cassie! Felébredt! – kiabált mellettem David az erőtlen hangján. Ránéztem, és kirázott a hideg. Bűzlött, ki tudja, mióta nem fürdött. A zsíros haja a homlokát takarta, teljesen borostás volt. Kezei remegtek, a szemében tompa fény égett.  Annyira lefogyott, hogy az egész arca beesett, és kilátszódtak a bordái. Észre sem vettem, hogy felsikítottam.
- Mi a baj? – kérdezte David fáradtságtól rekedten.
- Te most azonnal jössz, és alszol egyet a szobámban! – mondtam neki, és átsétáltam vele a szobámba, nem érdekeltek a nyúzott barátaim sem, az orvosok sem, de még az igazgatónő sem. Mindenki kibír még pár órát. David már nem. Ahogy az ágyamba fektettem, a fiú egyből elaludt, így leszedtem róla minden ruhát. Mit ne mondjak… piszkos volt az összes. Mint aki hónapok óta ebben van… ha nem tudtam volna, mi történt, azt mondtam volna, ezek egy csöves göncei. Póló nélkül még jobban látszódtak a bordái, így inkább betakartam őt, és csak bámultam az arcát, miközben azon gondolkodtam, hogyan is tértem vissza. Hirtelen bevillant.
David megint összejött Sheilahval, és elmentek nyaralni. Két hét múlva viszont David visszajött, amikor már felkészültem rá, hogy meg fogok halni. Azt mondta, megbánta, nem kellett volna elmennie Sheilahval, és szeret engem. Itt megtört a varázs, és jöhettem vissza.
A mostani David viszont tényleg borzalmasan festett. Ki sem akartam mondani, de csodáltam, hogy túlélte. Azt hiszem, most már elhihetem, hogy tényleg, teljes szívéből szeret engem… csak nehogy valami baja legyen. Azért kíváncsi voltam, most hanyadika lehet… április 13. Te jó… el sem hittem. A szerelmem 3 és fél hónapja sanyargatja így magát?! Halkan zokogni kezdtem, és közelebb bújtam hozzá, nem érdekelt, milyen a szaga, és a kinézete. Lassan én is elaludtam kicsit.
David összesen 17 órát aludt, és mikor felkelt, éppen a kézfejét simogattam. Egyből adtam neki fél liter vizet, amit meg is ivott egyben, és kapott tőlem szalámis szendvicset is, de csak egyet, hisz tudtam, lassan kell visszaszoktatnom az evésre, ha nem akarom, hogy valami baja legyen. A következő utunk a zuhanyzóba vezetett: a fiúról feketén folyt le a koszos víz. A haját háromszor is átmostam, de első dolgom lesz az orvos után fodrászhoz vinni. Segítettem neki leborotválni a borostáját, mert még remegett a keze, aztán, mikor már külsőleg szinte minden passzolt vele, elvittem a kórházba. A létező összes vizsgáltatot végigcsinálták rajta, és míg az eredményekre vártunk, beszaladtunk a fodrászhoz. A kórházban kapott még langyos teát és egy újabb szendvicset, aztán megkaptuk az eredményeket. Mivel a fiú szervezete erős volt, durva betegséget nem kapott, de ez is csak annak köszönhető, hogy próbálták a minimálszinten megtartani. Viszont a sok koffeintől gyomorégése volt, ami elég szuper, tekintve, hogy 3x annyit hányt, mint evett. Ezen kívül olyan problémái voltak, amiket innentől rendszeres mosdással napok alatt meg lehet szüntetni, de az is kiderült, hogy most nagyon sok pihenésre van szüksége, mert így is 38 fokos láza van, de ez a halálig növekedhet benne, szóval egyből indultam vele vissza a szobámba, gyorsan langyos vízzel lezuhanyoztattam, és lefektettem aludni.
- Olyan jó, hogy visszajöttél. Szeretlek… - suttogta nekem David, én pedig egy puszit nyomtam a szájára.
- Én is szeretlek.
Mikor a fiú elaludt, elindultam megkeresni Eltont. Hamar meg is találtam (Lindában), de nemsokára el tudtam indulni vele oda, ahová terveztem. Először az erdőt akartam megkeresni, és mivel Elton volt az egyetlen, aki tudhatta, hol van, őt kérdeztem.
- Valószínűleg David azért nem beszélt neked arról a helyről, mert már nincs meg. – mondta a szőke fiú, amikor a tóról, a tisztásról és a fákról beszéltem. – Én is ismertem azt a helyet. Most valami vidámpark van a helyén… - folytatta kissé mérgesen, de megértettem. Az a hely csodálatos volt, úgy kellett volna hagyni, ahogy. Miközben a Davidék házához baktattunk, elmeséltem Eltonnak, mi történt velem az álomvilágban, és azt is, hogy ő is ott volt, és hogy hallottam, mit mond nekem David.
- Ez azért van, - kezdett dicsekedni, - mert halálosan szükséged van ránk.
- Igen. – helyeseltem. – Rád HALÁLOSAN szükségem van.
A fiú lehajtotta a fejét. Elvégre… miatta haltam meg majdnem.
- Itt vagyunk. – törtem meg a csendet a ház előtt. Egyszerre 2 jó dolgot láttam meg:
1., a ház ugyanolyan volt, mint két éve
2., újból eladó, volt, ráadásul még olcsón is!
- Bemegyünk. – parancsoltam meg, és az ajtó előtt éppen megállva kopogni kezdtem. Hangosan, és sokszor.
- Mit huligánkodtok már?! – hallottam meg egy bácsi hangját, majd olyan erővel nyílt ki az ajtó, hogy majdnem elestem.
- Megvenném a házat. – mondtam komolyan, mire a bácsi kinevetett.
- Kislányom, ez nem így megy ám! Tudod, mennyien akarják ezt a házat?
- Megvenném a házat az ár másfélszereséért. – javítottam ki magam, de már bántam. Hogy lenne már nekem ennyi pénzem?
- Rendben, kislány. Megtartom nektek a házat, ha annyira akarjátok, de csak mert a feleségem imádja a kölyköket. Viszont hagyj itt egy kis pénzt.
- Ú… - mondtam, és a zsebemben kezdtem kotorni. Meglepetten vettem észre, hogy Elton is ezt teszi, és együtt összekapartunk… tíz dollárt.
- Ez komoly? Nem vagytok viccesek! – be akarta csapni az ajtót, de odatettem a lábam, ami, bár nagyon fájt, megállította.
- Na, figyeljen, bácsika. Itt hagyjuk ezt a pénzt, mert nincs nálunk több. De egy órán belül visszatérek még egy kis pénzzel. Rendben?
- Jó, számolom. – azzal ránk vágta az ajtót.
- TE TELJESEN MEGŐRÜLTÉL? – kérdezte Elton, mire bólintottam.
- De most pénzre van szükségünk. – azzal elrohantam a koliba, és az összes pénzemet előkerestem, amit csak találtam, és írtam egy levelet Davidnek, hogyha felkel, egyen, de ne sokat, mert hazaugrottam, de nemsokára jövök, és szeretem. Kicsit értelmetlen lett, de siettem. A bácsikához lihegve kopogtam be újból, és morogva fogadta el a pénzt, amit adtam neki. Úgy gondolta, még mindig kevés, de nem tudtam neki felvázolni a dolgokat, miszerint a szüleim fogalmam sincs, hol vannak, meg ilyenek. Mindegy, a lényeg, hogy a bácsi elfogadta a pénzt, aztán rohanhattunk is Eltonnal egy vonatra, ami a 150 km-rel arrébb levő lakásomhoz vezetett… a lakáshoz, ahová tilos lenne mennem, és amiért az igazgatónő kinyír, ha visszatértem.
Négy óra vonatozás után, elgémberedett végtagokkal sétáltam a vasútállomástól a farmunkhoz. Elton nyögve követett.
- Minek nektek farm? He? Minek kell különcködni? Most sétáljunk el a…
De nem folytatta, mert megérkeztünk. A vasútállomás mögött, nem messze volt a farmunk. Néha hallottam egy-egy vonatot, de a teheneink hangosabbak voltak. Elgondolkoztam azon, hogy élték túl az állataink ezt az időszakot, de szinte meg sem lepődtem azon, hogy anyáék hazudtak, és egyáltalán nem mentek sehová. A kocsijuk ugyanis itt állt. A lovaik viszont nem voltak az istállóban – tudom, mert mindig nyerítenek, mint az idióták.
Nem tetszett az ötlet, hogy lopjam meg a szüleimet, de sajnos „meg kellett” tennem. Ígyis-úgyis New Yorkba akarok költözni, mert beleszerettem a nyüzsgésbe, még ha nem is gyakran megyek a belvárosba, szóval gondolom, hogy segítenének. Ha pedig nem, az sajnos nem az ő döntésük. Azért ennyit megérdemelnek azok után, hogy eladtak, nem?
Az ajtónk, mint mindig, nyitva volt. Sosem járt erre senki. Kivéve most. Odabent a jellegzetes illat fogadott, amit annyira szerettem. Nem tudnám mihez hasonlítani, de sehol máshol nem éreztem ilyet. Az otthon illata.
Apa pénztárcája a hálószobájában volt, az éjjeli szekrényen, mint mindig. Kinyitottam, és rengeteg bankjegyet találtam benne. De engem nem az érdekelt. Fejből tudtam a bankkártyáik kódját (régen nyomozósdit játszottam), és el is vittem azt, amelyikről tudtam, hogy halmozzák rá a kimaradt pénzt. Elméletileg egyébként is nekem szánták. Gyakorlatilag most már muszáj.
- Ez a szobád? – kérdezte Elton valahonnan. Tényleg a szobámban találtam rá.
Annyira jó érzés volt megint idebent lenni. A falak rózsaszínűek voltak, a takaró is, és látszott, hogy anya legalább kéthetente újra és újra rendbe teszi. Összeszorult a szívem, és az ágyra ugrottam. A fejemet a párnába temettem, és onnan magyaráztam Eltonnak.
- Nem megyek haza. Nem megyek…
- De, jössz, mert megjöttek a szüleid. – suttogta. És tényleg ajtócsapódást hallottam. Ijedten felugrottam, és bebújtam Eltonnal együtt a szekrényembe. Tudtam, hogy majd fürdeni mennek, mert lovaglás után mindig ezt teszik. Előtte anya viszont benyitott a szobámba, és az ágyamra ült, mintha csak ott feküdnék, és hozzám beszélhetne.
- Jaj, Cassie, annyira hiányzol. Még két teljes hónapot ki kell bírnom nélküled… - és csendben zokogni kezdett. Apa is belépett, és megsimogatta anya vállát.
- Ne aggódj, tudom, hogy rendben van. Nemsokára újra láthatjuk. Addig tervezzük tovább a meglepetését.
- Igazad van… remélem, örülni fog neki. – azzal kimentek a szobából, és pár perccel később már a víz zubogását lehetett hallani. Ekkor kimásztunk a szekrényből, és rájöttem, hogy sírok.
- Ne aggódj, nincsen semmi baj – ölelt magához Elton, és megnyugtatóan a fejemet simogatta. Szorosabban bújtam hozzá, aztán írtam egy levelet.

„Kedves Anyu és Apu!

Itthon voltam. Elvittem egy bankkártyát. Nem szükséges nekem ajándék, mert venni fogok egy házat. Bocsánatot kérek.
Egyébként jól vagyok, és alig várom, hogy újra láthassalak titeket. Képzeljétek, barátom is van, alig várom, hogy bemutathassam nektek, az új haverjaimmal együtt.
Szeretlek titeket, millió puszi: Cassie„

Halkan hagytuk el Eltonnal a házat, és felültünk a vonatra, amivel visszatérhettünk a kollégiumba.
David már idegesen várt, pedig kora hajnalban értünk vissza.
- Te bolond! Nem elég neked az akcióból? Megöllek egyszer – húzott egyből magához, és szorosan átölelt.
- Mondtam, hogy mindjárt jövök… ettél? – kérdeztem, elhúzódva a fiútól.
- Öhm, az úgy volt, hogy… ettem egy szendvicset, na – folytatta, látva az arckifejezésemet.
- Mindjárt 20 vagy, és alig tudsz gondoskodni magadról… - forgattam a szemeimet mosolyogva, majd visszamentem a fiúval a szobámba, ahol mindketten egyből elaludtunk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése