2014. július 27., vasárnap

21. Fejezet

Reggel nagyon vidáman keltem, és ebben az is közrejátszott, hogy hétágra sütött a nap. Jó, kicsit… furcsa volt, hogy november közepén így kellett felöltöznöm.


















Legalább 10 fokkal melegebb volt, mint lenni szokott, de ennek mindenki nagyon örült. David halvány mosollyal nyugtázta az eseményeket, miközben az iskola felé sétáltunk.
- Most nem akarsz póló nélkül, pulcsiban jönni, mint múltkor? – kérdeztem.
- Nem. Akkor elutasítottak. Mellesleg, azt akarom, hogy csak te lásd a csodás testem. – vigyorodott el.
- Király! – vigyorogtam én is, és egy puszit nyomtam a szájára. A suliba érve azon kaptam magam, hogy még jobban örülök, mert spanyol helyett összevonták az órát a duplarajzzal, így triplarajzzal kezdtünk, ugyanis Juanita néni valami vizsgálaton volt. De jó, hogy ennyit hiányzik az a nő… Az órán azt kellett rajzolnunk, ami a véleményünk most az életről.
Két részből tettem össze a rajzot, az egyik oldalát jobban kirajzoltam, mint a másikat, így nem tetszettek egymás mellett. Nem tudtam, mit csináljak, de hirtelen megvilágosodtam. Kettévágom! A csodálatos ötlettel felvillanyozódva viszont rájöttem, hogy nincsen ollóm. Na, akkor most mégis mit csináljak, ha nincsen ollóm?! Nekem kell egy olló!
- Elton, - fordultam hátra, - van ollód?
- Ceruzám van. – vigyorodott el perverzen. Köszi, sejtettem…
- Kat, van egy ollód? – fordultam a barátnőm felé.
- Ö, nekem nincs, de Bennek van, kérek tőle – mosolygott, én pedig megörültem, hogy végre lesz ollóm. Két másodperc múlva már repült is felém az említett tárgy, amit sikeresen elkaptam anélkül, hogy bárki megsebesült volna. Ez után precíz pontossággal kettévágtam a rajzomat.



El kellett magyarázni a képeket a tanárnak. Először nekem kellett kimenni, és kicsit zavarban elkezdtem a képekről beszélni.
- Az első kép a harcot ábrázolja, amiben muszáj részt vennem immár két hónapja, - kezdtem mesélni – a második pedig… - úgy folytattam, hogy az arcom teljesen vörös volt. – Hogy… van egy hely, ahol megnyugodhatok, és ahol vigyáznak rám.
Szerencsére senki nem úúú-zott, szóval viszonylag olyan fejjel mentem vissza, ami csak kicsit akar felrobbanni. Ben képén elnevettük magunkat. Egy óriás tanár volt, aki ordított, és lenézett a törpe Benre.
- Ez a kép a matematikaórát mutatja, amitől a világon a legjobban félek – vigyorgott, és leült a helyére. A többiek rajza nem igazán érdekelt, csak a Katé és az Eltoné. Először Katniss ment ki a rajzával, amin szintén egy tanár volt, aki ordított. Felismertem, az irodalomtanár… mögötte a táblán 4 költő neve. El akarta kapni a rajzon Kat karját, de Ben kihúzta az ajtón, még időben.
- A kép azt mutatja, hogy az irodalomtanár megpróbál engem egyszerre 4 költő életrajzával megismertetni. – itt megborzongott. – De Ben megment.
Katniss után még voltak ketten, aztán jött Elton. A rajza egy szőke fiút ábrázolt, akinek a lábát sötét indák fogták körül, de nem ez volt a legnagyobb baja. A feje közepén szét volt választva, és két arca volt. Az egyik ordított egy osztállyal, a másik pedig egy lányra mosolygott.
- A képem azt mutatja, hogy az egyik felem mindenkit gyűlöl, a másik felem pedig megnyugvást talál egy lánynál. – mondta, és leült a helyére. Két kérdés merült fel bennem. 
1: Az indákról miért nem beszélt?
2: Ki az a lány?
Óra után Eltonhoz mentem, hogy mondja el, de csak az indákról beszélt. 
- Azt jelzi, hogy… nem tudok szabadulni. – mondta, de úgy éreztem, ez csak félig igaz. A lánnyal kapcsolatban viszont elfelejtettem faggatni. A következő két óra után való ebédszünetben ezt is megkérdeztem Eltontól.
- Hé – kezdtem, miközben egy sült krumplit tettem a számba, - ki volt a lány a képen?
- Senki. – vágta rá.
- Na, mondd már el!
- Senki! – válaszolta kicsit erélyesebben. Na, itt kellett volna abbahagynom. De, én hülye, nem tettem.
- Kérlek, nem mondom el a lánynak!
- NEM ÉRTED MEG, HOGY SENKI?! – mennydörögte, mire ösztönösen összehúztam magam. Az ebédlőben mindenki felénk nézett, de én csak komolyan fogtam magam, összecsuktam a dobozos kajámat, és elindultam a koliba. Örültem, hogy nincs több óránk. Az idegességtől és a megalázottság érzésétől könnyek kezdtek folyni a szememből, és meglepetten tapasztaltam, hogy odakint esik. Átszaladtam a koliba (már amennyire egy ilyen magassarkúban lehet), és felmentem a szobámba. David már ott várt.
- Mi a baj, kincsem? – kérdezte, mikor meglátta a könnyeket az arcomon.
- Semmi – töröltem le őket gyorsan, - csak Elton ordított velem az egész ebédlőnyi sereg előtt.
- Elton egy köcsög. – jelentette ki David.
- Nem az! Ő a barátom! – válaszoltam megint sírva.
- Jól van, akkor nem az. Tudom, mi vidít majd fel. – mosolyodott el, és elém rakott egy nagy tál gabonapelyhet.
- Király vagy – magyaráztam két másodperccel később tele szájjal. Közben az eső is elállt, David pedig úgy nézett rám, mint egy gyilkosra.
- Mi van? – kérdeztem, miután lenyeltem a gabonapelyhet.
- Francba… - motyogta.
- Mi van?! – emeltem fel a hangom.
- Megnőtt az erőd.
- A mim? Még mindig nem tudok arrébb tolni egy szekrényt sem!
- Nem olyan erő. Szerinted miért sütött reggel a nap? Mert jó kedved volt. Miért esett? Mert sírtál. És miért van megint jobb idő? Mert a kedved is jobb.
- Óóóóó. – esett le. – És?
- ÉS?! Ezt csak az első őrzők csinálják!
- Franc… - motyogtam.
- Pontosan. Figyelj rám, oké? Bármilyen kedved van, próbálj mindig közömbösnek tűnni, hogy ne tudják, tőled függ az időjárás, rendben?
- Oké. – bólogattam, és idegességemben azt sem tudtam, mit csináljak. Erre elborult az ég.
- Nyugi, jó?  - simogatta David az arcomat. – Nem lesz baj. Csábításból jelesezzünk, oké?
- Rendi – vágtam rá, és nekiálltunk játszani. A tájfutásnál jártunk, és egyszerűen mindig eltévedtünk. De sikerült 500 akcióponttal átlépni a következő epiódba. Jó, tudom, 500 akciópont… de, na, gyűjtögető vagyok. Meg… imádok venni. 
- Akarok egy őzikét. – jelentettem ki, mivel Lysander volt a párunk, és őzikét láttunk.
- Nem kapsz őzikét, bocsi – nevetett David.
- Naa, csak egy picike őzikét!
- Tudod, hogy az nem háziállat.
- Na, jó, tudom… - szomorodtam el, mire David magához ölelt.
- Épp elég neked magadra is vigyázni – puszilt a hajamba, mire kirázott a hideg.
- Igaz – mondtam rekedten. David erre felkapta a fejét, és hamarosan már egy nagy csókcsatában kerültek le rólunk a ruhák. Nos, úgy látom, a fiút felizgatja a rekedt hang. Visszagondoltam rá, hányszor voltam már rekedt előtte, és elpirultam. Már akkor, amikor féltem tőle… De ezek a gondolatok gyorsan el is tűntek egy tökéletes szeretkezés után.
- Nem tudok betelni veled – vigyorgott David.
- Nem is kell – öleltem át, és csak azt vettem észre, hogy korog a gyomrom. 
- Éhes vagyok. Gyrost szeretnék. – mondtam a fiúnak.
- Hozok neked. – válaszolta David, és negyedórával később már a szobámban ettem a finomságot.
- Esküszöm…hogy…te…vagy…a…világon…a…legjobb…pasi… - magyaráztam, újabb és újabb falatokat nyomva a számba.
- Tudom. – jelentette ki David, mire hozzávágtam egy gyros-darabot, amit ügyesen a szájával kapott el, és egyből megette.
- Te, asszony – folytatta, - annyit eszel, mint egész New York… hogy a jó istenben nem hízol el?!
- Nem tudom – vigyorogtam.
- És mennyit fogsz enni, ha terhes leszel?
Erre abbahagytam az evést. Gyerek. Még eszembe sem jutott. Milyen lesz kihordani őt? Tudni, hogy a szívem alatt van egy baba? Vajon Davidtől lesz? Hülyeség, biztosan Davidtől lesz. Ki mástól lenne? Vajon olyan szép, és rendes lesz, mint Naomi? Vörös lesz a haja? FEL LESZEK ÉN KÉSZÜLVE A GYEREKNEVELÉSRE?!
- Adj egy cigit – mondtam idegességemben Davidnek.
- De…te nem is cigizel.
- Nem baj, adj egy szálat.
- Nem lehet.
- Má’ mé’ nem?
- Mert már nem cigizek.
- Nem? Mióta? – fel sem tűnt.
- Amióta tudom, hogy te nem szereted.
- De cukiiii – ugrottam rá a barátomra, aki jutalmul megcsókolt.
- Miért vagy ilyen ideges? – kérdezte.
- Attól félek, hogy nem tudok majd felnevelni egy gyereket. Mert olyan analfabéta vagyok, meg minden…
- Figyelj ide – kezdte David, - ezen még nem kell gondolkodnod. Még van legalább 6 éved ezt eltervezni. De ha akkor is félnél, én ott leszek neked.
De édes! Elmosolyodtam. Már nem tervezi, hogy elhagy, velem szeretne családot alapítani! Ez az! Még beszéltünk a gyereknevelésről, és az is szóba jött, hogy hogyan fogom bemutatni őt a családomnak. Mert ők nyár végén visszajönnek.
- Nem nyár végén. – javított ki David.
- Hanem?! – megijedtem. Később? 3 év múlva? Soha?
- A ballagásodon már itt lesznek.
- Komolyan?! – örültem meg.
- Igen. A mennyben 2 hónapig megy mindig a zárcsere, addig nincs őrző.
- Váááá! De jóó! – ugrándoztam, és tovább beszéltem a bemutatást David és anyuék között. Négyőnk közül senki sem tudja, túlélem-e még ezt a 7 hónapot, de reménykedünk. És, ki tudja, talán ezután normális életet élhetek majd, mint Sheilah. Ezekkel a gondolatokkal aludtunk el, és örültünk annak, hogy végre társra találtunk – egymásban.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése