2014. július 3., csütörtök

Bevezetés

Sziasztok!
Nálam a bemutatkozás most nem a főszereplőről fog szólni, hanem rólam. (Egoista vagyok, khm... :D) Ötödikes koromban egyszer már megpróbálkoztam az írással, de nem látta az írásaimat senki. (Nem feltétlen azért, mert borzasztóan rosszak voltak - persze lehetséges, ma már csak nevetek rajtuk - hanem, mert egyáltalán nem reklámoztam őket.) Most sem fogom igazából felfedni magam, hisz a történetemnek írótól függetlenül kell tetszeni/nem tetszeni.
A blog desingnával jól megszenvedtem, rég csináltam ilyet, de remélem, tetszeni fog nektek.
Előre hozzáteszem: bár Miharu csoportjában osztottam meg a blogot, a történet nem a Csábításból jeles játékot dolgozza fel, de ha úgy látom, hogy tetszenek nektek a fejezetek, egy Csj-fanfictiont is megírok. (Már megvan a történet, rajtatok múlik, hogy publikus lesz-e:). )
Visszatérve erre a történetre: természetesen nem olyan lesz a történet, mintha Cassandra Clare írta volna, de remélem, ígyis elnyeri a tetszéseteket. Sokat szenvedtem vele, volt, hogy eltűnt az egész történet, és csak nagy nehézségek árán sikerült visszahozni. Tudom, sokan lusták lennének kommentekkel jelezni, mennyire tetszett/nem tetszett a fejezet (én is lusta vagyok ilyen tekintetben), ezért kérlek titeket, használjátok a chatet, vagy a szöveg alatt egy kattintással válasszátok ki a jelzőt, amit az akkori fejezetre illettek.
Már az első fejezetet is felrakom, és ha úgy látjátok, hogy jól kezdődik a történet (persze az eleje kicsit unalmas lesz, de majd felpörgetem), jelezzetek, és akár a második fejezet is felkerülhet, indítási bónuszként.
FIGYELEM! A BLOGBAN SZITOKSZAVAK IS ELŐFORDULHATNAK, ÉS NEM A 11-13 ÉVES KOROSZTÁLY SZÁMÁRA ÍRÓDOTT, CSAK SAJÁT FELELŐSSÉGRE OLVASSÁTOK EL, NEM VÁLLALOK FELELŐSSÉGET AZ ESETLEGES PROBLÉMÁKÉRT! (Bár nem tudom, hogy milyen problémák merülhetnek fel, a lényeg, hogy én előre szóltam.)
Jó olvasást kívánok !:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése