2014. július 29., kedd

Figyelem, manókáim!:c

Rossz hírt kell közölnöm veletek.
Mielőtt megijednétek, nem, a blognak nem lesz vége, viszont lehet, hogy egy hétig szünetelni fog, ugyanis nyaralni megyek. Megpróbálok kapcsolódni az ottani wifihez, de mi nem a szállodában leszünk, hanem egy mellette levő kis házban, ahol már lehet, nem megy a net, sőt, lehet, a közelben sem fog menni. :/
Hogy ne szomorkodjatok addig, itt egy kis részlet a 24. Fejezetből!:)

"Ekkor az ajtón XY is kijött a hideg, téli levegőre, én pedig ösztönösen elhúzódtam Davidtől.
- Mi az? – kérdezte a fiú.
- XY. – motyogtam.
- Mi van vele?
- Semmi, csak…
- Kicsim, ne idegeskedj! – nyugtatott meg, miközben átölelt, de így pont XYt láttam, aki engem nézett, és mikor rájött, hogy én is őt nézem, elvigyorodott és a következő mondatot formálta a szájával: meg fogsz halni. "


Lehet nyugodtan találgatni chaten vagy megjegyzésben, hogy ki lehet az az XY. Ha legalább 3 ember kitalálja, ő, dupla fejezettel rukkolok elő, amint internethez jutok!:3 A fejezetet egyébként vidámra írtam, ha ügyes vagyok, nevetni is fogtok rajta.:)
Sietek vissza a nyaralásból, és addig is próbálok majd új fejezetekkel előrukkolni!:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése